Tuesday, April 28, 2009

testing testing..

testing amek gamba ngan nokiah baru nih..huhu..oklah kan..clearlah jugekk..klu x kecikkan size mmg clear gitewww..

tempat kejadian kat klang..fuhh lama gak nk sampai dr rmh aku tu..ni aktiviti ahad lps gi rmh datin pinkiss tuuu ada majlis pertunangan..pertunangan sapa..tunggulah dia buat n3 tersendiri huhu..wpun dtg lewat..majlis start kul 3 tp akak sampai kul 4.30 hehe..i masak dulu u..spesel utk kwn tercayang ni :-p



gambar² diambil oleh anak²ku sajaa..en.zaim dh standby mode dlm keta..biasalahh maleh nak amek port ler tu..nasib pandai gak diorg amek kan kan ;-)



10 comments:

pinkiss said...

datin pinkiss tu adalah aku. lalalaa...

bell said...

Kenapa kak pinkiss tu macam takmau senyum je.

4 Kay-E said...

Anak2 pun dah pandai ambil gamabr sekarang ni. Senangje - boleh view, kalau tak jadi, ambil semula ;)

rasp said...

makin jelas leh tgk muka u sis :D

Dee said...

tu gambar keta baru ke? cantik gaklah gambar nokia baru u ni..aik tiba2 suma baru..hehehe..rezeki murah ye..

AQisH said...

pinkiss - haii promo x hengat nampaknye tin..lalala..

bell - kak pinkiss tu tgh kontrol macho..

4kayE - ye lor..berebut lak tu msg² nak tlg amekkan..

rasp - ye ke sis..alahai malu taww ;-)

dee - hehe..rezeki awal thn lah dee..setelah berthn menyimpan hasrat akhirnya thn ni plak segalanya baru..alhamdulillah ;-)

FADHLINA said...

arrrrgggghhhhh...tak suke..tak suke..

alladiin said...

lu selalu ke gi rumah si datin tu.. klu gi sana, jgn lupa bwk pancing..

Uncle Lee said...

Hello Aqish, very nice pictures. Both of you and the boy look fabulous.
Is that a Honda in pic?
You keep well and have a nice day, Lee.

Leenoh said...

Salam.
Lama tak mai blog ni.Juru kamera tak pakar pun ok, sebab kamera dah pakar, snap je akan dapat gambar yang cantik.