Monday, June 22, 2009

misi selesaikah??

fuhhh..lama jugak rupenye aku x hapdate ehhh..mcm byk jer n3 pending..start dari gambar berfoya² di genting beberapa mggu lepas..disusuli gambar² blk kpg..mcm malas je nak buat n3 tu bila aku rajin..i upload jer dlm flickr eh..bila dah upload..aku kasik tau..korang gi jer lah tgk kat situ..blehhh..hehehe..

camne weekend korang? smlm father's day eh..aku hanyalah dok di rmh saja..yer diulangiii..dok di rmh saja..kerana ada misi yg aku kena setelkan..tp sebelum tu aku nak citerlah..ari jumaat lepas..anak buah en.zaim dtg..srg dr kolej kat sentul..saja nak cuti ujung mggu..lg srg dtg dari bangi dgn membawa brg² kat hostel dia..(x ingat nama kolej² diorg ni lah) sbb kena kosongkan hostel.. diorg nak cuti semester 2 mggu..maka rmhku lah jadi stor sementara dia..x kisahlah masih ada ruang..dia dtg ngan srg kwnnyer..maka ada 3 org anak bujang di rmh ku jumaat, sabtu & ahad..

haruslahh aku menjadi makcik yg mithali kan..sabtu ahad..berasaplah dapurku yg mmg jarang² skali berasap melainkan klu stoberi soh goreng telur nak mkn dgn roti..dia tu mmg minah tolurrrr..stok telur mmg cepat giler abis..

dannnn..semlm..semasa en.zaim dan anak²ku menghantar anak buah nyer ke subang epot..(yer diorg naik firefly nak kelik KB rm40 jer katanyer promo..;-) aku hanyalah dok di rmh utk menyetelkan sesuatu yg selalu menjadi dilemma ibu² berkerjaya maupun yg dok rmh..mmg berchentaaa nak buat perkara yg satu ini..aper lagi LIPAT KAIN..aku ada stok 2 mnggu punyer baju yg blom dilipat termasuk yg dlm beg masa balik kpg ari tu huahuahuaa..

akhirnyaa..menjelang senjaa..baru siap..yerr..mmg lamaaa..start kul 2..klu aku melipat kain camtulah jadinyer..sbb buat dpn tv yer di samping tenung menenung kain² yg berlonggok tu..janjiii dah setel..sori pic xdo..segan mau tunjuk..huhu..

sudahnyer malam bertapau saja..sambil anak² wish epi father's day kpd daddynya..adiah tarak ler..almaklum mommy dah kering nih..tp yg peliknyer..semalam..ada lak org tu bleh buatkan tinted, psg spoiler dan skirt kat sibik i tuuu..vavavaaa..sporty sungguh..i likeeee...;-)

tapiiiiii yg sepatut²nye dia kena wat ialah awning (dpn & blakang rmh) dan psg tiles kat porch tu dulu!! adoilaaa..bilolah nak siap sepenuhnyer rmh ku itewwww..



9 comments:

CIKPEDOT said...

aku rasa kite ni ada mcm coneection aa... ada sedara kat mana2 kot.. sebab aku pun lipat baju semalam gak.. setelah beberapa minggu tak lipat bajuuuuu... kehe2

luvluv said...

aku pun ada penyakit ngan lipat baju nih... sbb penyakit ni aku tukar plan sumer baju aku gantung kecuali yang dalaman jer lipat. ahaks! itulah jadinya kalau dah terlalu rajin. kuikuikui

Dee said...

babap si aqish ni..malas lak nk update..kata beli camera baru aritukan..uploadlah pic....bangun2..

pinkiss said...

i lipat kain pagi tadi.

err.. buat awning tu. penting tu. kang kena ujan sibik tu.

oMMy fiRuz said...

qis, kalo telo dah abeh, ko dtg amik kat umah,,aku nye stok byk lg.. :P

lili11 said...

Eh seronok ramai2 kat umah. Meriah ler ...

AQisH said...

cikpedot - yer byklah sedara kan..sesama Islam gitew..ko lipat kain sbb dh xde baju dlm almari kan kan :-p

luvluv - aku nyer almari dh x mampu nak tampung baju utk hang..ari tu penah jatuh kedebam haha..nak beli yg biasa tu mcm xtau mana nak taruk dah :-p

dee - terpaksa jd malas sbb bila nak upload kat sini xleh..bila blk rmh dh penat ngantuk..nnt i try mggu ni setelkan yer hehe..

pinkiss - tu lah tin..u mmg memahami jiwa ragaku huhu..

ommyfiruz - alaa jauhlah rmh ko tu..cuba pindah sebelah rmh aku sure aku mintak tiap2 ari hehe..

lili11 - ramai2 mmg best..tp diorg tu semua lelaki jer..nak borak lbh2 tu pon terbatas huhu..

rasp said...

sib baik ada makcik yg baik hati,
kenyang perut anak buah tu semua :)

azreen said...

samala ngan aku aqish...paling malas lipat kain....muahahhahahha