Monday, July 20, 2009

adehhh..sakitnyer badannnn..

isshhh..n3 mggu lepas x buat² lagi..tetiba nak selit n3 ni plakk..xpelah sementara boleh seber kat sini plak ok..layanzz dulu..

smlm bertempat di South City Plaza, Sri Kembangan (5 minit jer dr rmhku..i loikeee...) telah berlangsunglah annual bowling tournament ofis aku tu..dah nama pun annual kan..haruslah setahun skali jer aku mainn..tu pasal ler sakit badann..adehhh dehhh...

dengan bayaran hanya RM15 dan dapat main 5 games..ni sajalahh nak share tunjuk kat korang prestasi org yg dh sethn x main..yg lelain tu teror² sbb diorg main liga..yerr..opis aku wat liga sebulan sekali..mmg best esp. hadiahnyer..tapi aku x join..sbb mcm malas jer nak aktip..pastu manjang jer x free weekend..camno nak commitkann..

ni keputusan individual wanita..ada 22 org semuanye..tp leh printskrinkannye takat no 13 jer..ooo..aku yg lucky no 8 tu..hek hekkk..atas² aku tu ler semua power² giler..main liga ler katakan ;-)

yang ni lak keputusan beregu wanita..yahooo dapat gak naik podium nnt :-p setelah beberapa thn sepi tiada adiah utk sukan boling..no 2 pon jadilah kann..sethn sekali jer main wehh..utk beregu ni ada 11 pasukan..

ada lagi satu kategori yg otomatik layak utk setiap org ialah acara berpasukan yg terdiri drp 4 org..malangnyer grup aku yg dtg hanya 3 org..srg lg tu kena keje..serber down lak kat opis so dia xleh ler dtg..dh nama pun teknisen kan..kenalah standby kat opis jer..isshh seber ni pon nak down time tu lah plak..oleh sbb tu lah team aku sungguh flying colorsnye tercorot ke no 12 drp 14 pasukan yg bertanding..harapkan nama pasukan jer ler gah sket Bayern Munich tuu haha..xde kena mengena tol ngan boling..nama² diberikan oleh penganjur :-p

itulah serba sedikit aktiviti main boling semlm..gamba² lain ada yg agak terlampau aksinyaa..mcm segan lak den nk mskkan sini..anak dara tu yg mengambiknya ketika mommy tgh tertonggeng² baling bola..ishhh..maluuu maluuu :-p

9 comments:

Dee said...

apa adiah aqish? terer ar gak main bowling..

rasp said...

fuyoooo teror gak tu...
kalo i main, i jd terrorist gitu...JLo gitu..Juara Longkang *ahaks*

TiNiE said...

peh terror ko kakqish...
memula ingat nk tonemen dgn ko men..tapi bila tgk score ko, tak sanggup aku memalukan diri aku..hehehe tapi kalau ada rezeki per salahnyer dak...

CIKPEDOT said...

aku punye boling dah lepas dah ari tu.. mcm nak pensan main..

ko dapat adiah ape weh..

kompeni aku bagi medal jek... tak best langsung.. bagi la voucher ke.. peti ais ke.. tv ke..

azreen said...

terer gak tuh u main....i lainla tak tahu main...kalo main mesti amsuk longkang agaknya...hik hik hik

dakgilachoc said...

terer ah akak..kalau kita ar sah2 duk plg last takpun ke2 last..hahaha...ratu longkang wei..kikiki....

jom kak kita wat blogger bowling tournament...lalalala...

Mksuzana said...

santeknyer deco rumah....class gitewwwww....byk eccesori kocik2 ...kena rajin mengelap.....xkoser akak hehehe

AQisH said...

dee - adiah lom dpt lagi ujung thn..skali rap ngan hadiah sukan acara lain

rasp - wahhh JLO dah glamss tuu hehe..

tinie - jom aaa kita gi boling..tp area rmh akak ler hehe..

cikpedot - kat sini adiah mabeles gak..x main ler medal² weh..last year aku dpt voucher jusco ratus² gak..i loikeee ;-)

azreen - ni pon dh lamaaa sgt x main..x sangka lak not bad score hehe..

dakgilachoc - nani ape kata ko ler organise..akak joint je..aci tak ;-)

mksuzan - ehh akak ni salah tpt komen daaa..ni citer boling :-p btw tq for the compliments hehe..

pinkiss said...

i tak suka main boling. sebab bola tu sendiri i tak larat nak angkat. hehehee..