Friday, July 10, 2009

apa nak jadi ngan minah shopaholic nih

konon azam thn baru nak jimat cermat..x mo membazir..yelah jimat gak lah bila dah tutup segala cc yg adoo..setel semuanya..now belanja cash jer..mmg belanja ikut kemampuan..rasa² xde duit dok dendiam jer..tp klu ada 50 hengget je dlm wallet..lunch hour esp. ari jumaat TETAPPP nak kuar kan..janji kuar dr opis..jln² window² soping pon terapi gak tuu..

TAPIIIII..klu dah duit cash yg memula utk kasik apek yg htr sofa tu..dia dah byrkan akibat apek tu dtg awal..janji mlm dtg..tetiba dtg petang lak..duit yg dia kasik tu yg yopoyo nak wat bajet² utk percutian tiba² terpakai lak separuhh gi beli brg² deco kat SSF..

haaa skrg reti plakk dap dip dup jantunggkann..nak mengexplain kat dia..brp abih tadi..xpe..harus pasang taktik blk nnt..pastikan hias rmh santek²..kasik sejukk mata dia jejak kaki dlm rmh..fuhh x sabarlah tu..dah beranganlah tu..wat keje pon x tentu halaa..oohhh..teringat mangkukk merahh itewww..

apelah nak jadi ngan minah nihh..patutlah laki kasik 50hengget jer sehari..kasik 500 kalu..seharii jer pon bleh abihhh..haaa aku ler tuuuu..abihh byk tu laa tadii..skrgg jawappp jawappp..camne nak menjawap kangg..adusssss..



9 comments:

alladiin said...

tadi wa ngantuk sgt..tiba2 wa terhilang ngantuk di sobabkan entry lu ni...hahahahahahahahahaha... padan muka lu.. last wa nak ckp.. tak elok tipu2 laki wei... kang..hahahaha....

AQisH said...

alladin - kang aper wehh..lu ckp tu biar abihh..ketar wa x ilang lagi ni..muahahaha :-p

azreen said...

Aqish....doa berbanyak ek biar hubby lembut hati....hehehe....

Mama Mya said...

hihihi... org p'puan cam nie laa hiks samalaaa kita kikiki

DrSam said...

nak tergelak pun ada terbaca entry ni :)

sambut aje sidia dengan senyuman paling menawan, pasti sejuk hati nanti.

4 Kay-E said...

Kelakar le u ni. hehehe...

rillys said...

tu dia aihh...hik hik..takpe dia mesti cool down punya..nak umah cantikkan

CIKPEDOT said...

abis la ko.. malam ni ko kene tido kat sofa tu..uhuk2

Mrs.Nury said...

hahaha lawak kak iti....hilang jap stress nury.Tula kan kak iti kalau namanya pompuan memangla camtu.Takleh ada duit skit.Samala ngan nury bab shopping memang no.1.Tapi tula nak kena jimat cermat jugak ni tak lama lg nk anta anak g skol...nak renovate umah...nak deco umah...nak cantikkan diri hehehe itu harussss :)