Monday, July 6, 2009

hasrat tercapai

setelah sekian lama..aku mengidam tol nak memakainyerrr..selalu bila pegi kedai dia..dok try² kuar msk kedai..jeling²..gi ari lain plakk..teman kwn beli..try² lagii..pastu letak balikk..bila tgkkan reganyer yg fuhhhh..menggeletar gak nk bayar :-p

TAPIIIIIII..bila semalam berkesempatan pegi IOI mall, Puchong wing yg baru itewww..(jusco mana yg aku x penah pi kat kl ni..semua ceruk aku dah gi tau :p) terjumpa lahh kedai dia gakkk..zasss teruss ajak en.zaim ku itew masuk bersama anak²ku yg lain..setelah membelek² menerai² berkenanlah dgn pattern itewww..dan mulalah melakukan pujukan ke atas sang suami utk membelikan hasrat di hatii si isteri..

tanpaa ku sangkaa..tanpa byk soal terus aja dia setujuu..masa dok tgh pujuk² tu aku x pasan aksi mcm mana yg telah kulakukan sehingga menyebabkan ada srg adik promoter tu tergelak tgk gelagat ku iteww..hisshhh..camne muka aku masa tu ehh..adoilaa maluu tol pecah rahsia di dpn promoter..xpelah janjiii akakk dpt hasrat di hatiiii...hehehe..


crocs cyprus
(dlm website hawat mcm² pattern & kaler ada tp klu kat kedai x byk sgt hukk)

haa..yg ni lah..berpuluh kedai pegi.. dok menerai sakann..tp idok beli² gak..akhirnya berkat pegi ngan en.zaim tercapai juaaa hasratku nak pakai kasut buaya ni..hikhik..ari ni aku pakai kasut ni gi opis..dah ler pakai sut..hentam jer lah..mmg aku dh kehabisan stok kasut..nnt² aku beli..skrg lenjan dulu yg ni sampai puas..memangg selesaaa lah..wpun heels tingginyer 3 inci..disebabkan ringan..x sakitlah kaki..tapi aku x berminat dgn pattern utk kanak² tu..klu gi beach sesuailah kot..klu jenjalan mcm gedebok jer..ntahlah tu aku nyer matalah..org lain mabe ada yg suka..

apapun yg en.zaim belikan ni..memangg aku sukaaa sgt..tenkiu laling..i lap u very strong..ihiksss..

10 comments:

azreen said...

amboi kemain happy lg kawan aku sorang ni....hehehehe.....nnti ambil la gambar pakai crocs tu....barula cun babe....

Diarihatiku1976 said...

adohai... jeles ni weh... jgn lupa amik gambo sedang pakai yeerkk

Anonymous said...

nak pinjam boley??

Mrs.Nury said...

akhirnyer yer kak siti dpt jugak merasa beli crocs...selesakan.

CIKPEDOT said...

wooo.. ni la kasut pink yang menjadi idaman hati mu itu.. aaa bebaik pakai kasut comfort ni, kang asik nak jenjalan je sampai tak ingat..

Dee said...

cantiklah..tp aku x tau napa aku x minta crocs..hmmm...

AyKay said...

amboi2 now dah ada buaya kat kaki..

alhamdulillah dapat keselesaan kaki...tambah lagi cikgu misai yg belikan.

alladiin said...

Wahh..lu ada koleksi kasut ek.. sure banyak tu.. kasut kerja wa ada 2 je sejak raya tahun 2006 dulu..huhu..

zubye said...

Arash! lain kali suh daddy belikan untuk makde gak satu!! hahaha!

Anonymous said...

I pun baru semalam terjah new wing IOI Mall tu..not bad gak outlet2 baru kat situkan