Thursday, July 2, 2009

tetiba jer

pernah x korang rasa..tgh dok opis nih..tetibaaa jer rasa bosan ya amat..keje adalah banyakkk..tapi mmg bohsan dan x suka nak buat..pulak² nak hadapp menda yg sama jer tetiap ariii..kesudahannya tengok internet jer..

aku mmg x suka rasa mcm nih..rasa mcm x produktif langsung..fikiran melayang² entah ke mana...tapi tu laa..mmg bohsan tahap gabann..help helpppp :-((



p/s : mlm ni haruslah gi pasar malam dgn anak²ku tersayang tuu..haii mmg x berasap lagi lah dapur tu kan kecuali msk air hahaha :-p

6 comments:

Diarihatiku1976 said...

pernah.. pernah... semenjak pindah kejer baru ni aku selalu rasa gitu..

DrSam said...

harap-harap pasal malam tadi dapat meredakan bosan tahap gaban tersebut.

Anonymous said...

me 2..
walau keja dah Q kt ats meja, ttp x de nafsu nak buat..
tp ade plak nafsu nk lyn tenet..uhuk uhuk uhuk..

pinkiss said...

bukan ke sejak malam kelmarin, kelmarin dulu dan dahulu kala memang tak berasap.

larik!

hashBrown said...

aku bosan tahap gaban time bossless.. mcm minggu ni dan minggu depan, keje ada tapi tahap gaban tu dah menguasai jiwa... malam ni lepas ambik my dotter kumon, aku pun nak melayanz pasar malam... syiokk

CIKPEDOT said...

aku mmg dah sebulan bosan sebab biz company aku mmg down bulan ni. tambahan pulak bos aku pun same2 bosan, so kami layan je bosan masing2. minggu ni je aku dah 'keje' kat luar 3 kali dah. itu pun bila balik opis masih lagi ngadap tenet.