Friday, August 21, 2009

SELAMAT!! SELAMAT!! SELAMAT!!

fuhhh..dah seminggu rupenye blog ni dibiarkan sepii...bkn aper..mungkin tiada ape yg ingin dinotakan di sini..klu ada pun..takut plak mengundang salah sangka dan aku amek keputusan lbh baik diam sementara...(wahhhh ayatttt..x bleh blah kan :-p)

terlebih dahulu aku nk ucapkan syukur Alhamdulillah..krn dgn izin Allah aku masih bernafas lagi hari ini..mudah-mudahan diberi peluang utk menikmati lagi Ramadhan pada thn ini..insyaAllah..

hari ni 21 Ogos 2009, genaplah usia en.zaim yg ke dotdotdot haha..oklah yg ke 40 thn..org kata life begins at 40..emm..mungkin jugak..dikesempatan ini..aku nak mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada en.zaim cayangg..(walaupun tau dia x baca pon blog nih) semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki utk dinikmati bersama kami..;-) masih berpikir² nk kasik adiah ape laaa utk dia kali ni..mmg payah rasanye nk beli hadiah utk org lelaki ni kan..ye lah..semuanya dia dah ada..ada sapa² yg penah mengalami nasib yg sama? apapun mungkin hadiah terbaik ialah dengan kesetian dan kasih sayang yg tak berbelah bagi buat suami terchentaaa..wahhhh..rasa mithali di situ..;-) tapi betollah..biasanya lelaki mmg x byk permintaan selain daripada mendambakan layanan mesra dan kasih sayang seorang isteri..insyaAllah akan kuberikan yg terbaikkk..;-)

keduanya..aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kpd pembaca blog ini..terima kasih kerana rajin singgah..semoga ramadhan tahun ini memberikan seribu rahmat kepada kita untuk berubah menjadi insan yang lebih baik dgn mentaati segala suruhan dan meninggalkan segala laranganNya di samping dapat melipatgandakan ibadah di bulan yang mulia ini..

aku sendiri mempunyai keazaman dan cita² yang tinggi dalam bulan ini..tidak sabar rasanye utk berpuasa dengan keluarga pulak² ini adalah Ramadhan pertama kami di rmh baru..pasti perasaannya pon berbeza..

di sini juga ingin aku memohon jutaan ampun dan maaf kepada semua yg mengenali diri ini di atas segala perbuatan dan percakapan yg pernah menyakiti hati kalian..semoga kita dapat menyucikan diri dari segala dosa lampau dan bertekad utk tidak mengulanginya lagi..insyaAllah..

Salam Ramadhan buat semua..


11 comments:

Anonymous said...

samelah kite..1st time dirumah baru..hehehe..
selamat berpuasa...stoberi pose x???

pinkiss said...

beday i 21 haribulan September tau.

peringatan.

DrSam said...

selamat ulangtahun ke40 untuk cik abang tersayang. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta bahagia berkekalan.

Selamat menyambut Ramadhan almubarak.

alladiin said...

bahasa sopan: "selamat berpuasa utk aqish sefamili, semoga sentiasa mendapat keberkatan di bulan yg mulia ni..."

bahasa rock: "alo..besdey wa 7 Dis tau..yg ke..40+...."

CIKPEDOT said...

selamat berpose untuk cik aqish n family.

epibesday juga untuk en.zaim. sekejap je masa berlalu kan, rasanya kite berkenalan dari masa wedding. follow aqish masa trip2 kami pada zaman2 bujang dulu...

walaupun actually aku tak pernahpun bercakap lebih dari 5 patah perkataan dengan en.zaim... hehehehe

Dee said...

aku pun nk mintak maaf ngan ko aqish..kot2 ada terguris hati ke sepanjang perkenalan kita..n selamat berpuasa gak ye..

pd en zaim tu..happy birthday..

A.H.A.D said...

salam ramdhan :)

lily lotus said...

happy besday to him! and selamat berpuasa...

rasp said...

aqish, i pun mohon maaf ek sis kalo ada terkasar bahsa time dok komen2 nie...

sir zaim, hepi belated b'day...

slamat menyambut ramadhan al-mubarak...

Anonymous said...

selamat berpuasa utk kak citi dan keluarga, di rumah baru lagi, berbuka sama2 semeja, bagus tu, dan sama2 ke masjid selepas itu utk berjemaah dan tarawih...

DaliaLiyana said...

selamat berpuasa dan semoga ibadah kite diterima..aminn...