Sunday, December 19, 2010

30 Days Quest : Day 19- Nicknames you have; why do you have them?

perlukah..perlukahh ku menceritakan rahsia yg sekian lama terpendam hanya utk membuat quest ini :p eleh poyo jer..klu takat nickname bajet2 kiut baru nak citer..klu nickname ala2 kedaung ko nak senyapkan ajer ehh xde maknanya :p

ok2lah aku citer tp memula nak citer camne leh dpt nickname AQisH ni..emm..dari sekolah, aku sendiri yg letak nama tu..asalnye dr Sha AQisH..wahh mcm best jer gabungan nama sebenar..yg sha tu jer pandai2 menambah sendiri..bila dh keje dok main chat kat alamak.com tu (haa sapa penah chat situ...akak antara org yg mula2 bertapak situ :p) aku guna ler nick AQisH tuu..pastu lama x masuk..aku dpt tau nickname tu dh ada org pakai..

pastu..zaman dok poly..adalah member2 seangkatan..masa aku part 4 x silap geng2 dok asrama..kitorg 5 org..masing2 adalah gelaran..tiba turn aku ntah mcm mana diorg gi letak nama isshh..seganlah akak nak ckp..xyah citer lah ehh..:p

mesti sakit ati pembaca klu aku x citer..ape kes nak ckp separuh jln..oklah aku citer..diorg empat org ni yg sukaaaa membuli aku tau..mana taknya aku ni cpt benar percaya ckp diorg..kira ala2 lurus bendul tetiba jd baik..jadinya diorg gelar aku 'tookoo' siap diorg eja tu baru panggil...kamprettttt takkk..aku pon x tau napa diorg letak nama tu..diorg kata dlm citer K.A.M.I yg arwah sudirman berlakon dulu..tapi ape kena mengena tah..wahai kwnku..Zue namanya.. klu ko baca ni..cuba ko terangkan sket asal usul korang panggei aku camtu..mmg lahanatt tauu hahahaha :p

haa itu jer lah dua nickname aku yg agak glams..glams lah sgt kann..

2 comments:

Cery said...

aqish?..cute gak ya that name..unik sangat

AQisH said...

@Cery
eh ye ke..tq2..actually dkt2 ngan nama sebenar ;)