Wednesday, August 1, 2012

Majlis Berbuka Puasa

rasanye blom bercerita lg pasal buka posa sempena Ramadhan ni kan..mmg xde buka kat luar sgt pon..tiap² hari ada tukang masak mskkan (tapau la tu:p) sabtu ahad je baru msk..:-D

ni citer berbuka puasa di ofis aku sabtu lps..bersama² keluarga staf dan anak² yatim..



anak² yatim yg baru tiba..


sempatlah posing dulu mereka berdua ini..;)


siap bwk buku bagai utk kasi dia leka..tapiii kejap je..pastu hbs satu kawasan tu dia melawat..berjalan x reti penat..plg horror bila dia kuar dari situ menonong jer..nasib baik x smpi kat pintu lif..buatkan lif terbukak pastu dia msk dlm tu..haruuu mamy nak oiii..


segmen ceramah drp ustaz dr tabung haji..


org belum ramai lg dtg waktu ni..cik abe saya yg baju biru kat tepi x pandang kamera la pulop :p


tgk tu abg..org soh dgr ceramah dia sibuk melukis segala..aii la abg arash..


ni je pic makanan yg sempat diambil..cuppies yg dibuat oleh penyelaras majlis berbuka ini..


inilah dia anak² yatim dari rmh anak² yatim di setapak, kl..bersyukurlah kita masih mempunyai ibu dan ayah wahai anak²ku..


sebelum pulang ambil gambar ramai² dulu..ada gak artis jemputan..Rem tu aaa..yg dok sebelah arash..malangnye arash x kenal pon sapa lah penyanyi tu..mmg x kenallah sbb bkn zaman dia kan..zaman mamy punya artis dia tu ;)


tetaplah nak juga 1 Malaysia tu kan..tapi abg arash tertido plak di situ..xpelah..pic lain yg penuh mamy x edit..abis msk gamba kusi bagai..

pic makanan pon semua x sempat amek lah kann..dah kata buka puasa..perut lapar dh malas nak amek gamba makanan..buat yg patut dulu..kan sunat buka di awal waktu..ahaks..;)

nampaknya weekend ni plak InsyaAllah kitorg berbuka di rmh adik i pulak di shah alam tu..konsep potluck katanya..haruslah akak bwk desserts je kannn..rasa² nk bwk choc moist kek laa..mintak² menjadilah kali ni..dah jumpa resepi yg mcm best jerrr..tungguuuu keluaran terbaru AQisH Sweety Desserts yer..;)


0 comments: