Wednesday, June 2, 2010

tak sabar la pulok

uisshhhh..bersawang lelabah sungguh blog aku nii..dh 3 mggu rupaknya x update ehh..isshh..apolah nak jadi..semenjak jd makyong ni..mmg tahap kemalasan nak menghapdate mmg sgt tinggi laaaa...byk gak citer yg ada..tp sempat upload pic dlm FB jer..nak wat citer kat sini mcm malas jerr...haisshhh..

tapi saja nak share pic ni..oleh sbb lom upload dlm FB lg..(tu pon kat opis ni xleh upload pic dah dlm fb..tp dlm blogspot still ok lagi..syyy..diam² tau :-p)

antara brg yg sempatku rembat masa bersoping brg baby mggu lepas...ni jer dh rm350 kot..tu blom beli besen mandinyer sbb ari tu x jumpa yg kenan lg..botol susu dan peralatan breastfeeding yg lain..mau kena tambah 200-300 lg kot..al maklum dah 6 thn x beranak nih..ni pon baru byk ni baju yg aku beli..sempat selongkar baju2 kakak dlm stor ari tu..sekali ko..hamekkk..byk gak yg bleh pakai esp. yg pinky2 laaa..yg putih² tu dh mcm kuning karat2...apa lagi sabtu lepas projek membasuh semua baju baby ni..alahai..pic baju kakaknye lupa nak amek..

dan yg palingggg best..ari ni..kwn aku dgn bermurah hatinya telah menyedekahkan baju2 babynya yg blom pakai lagi kpd ku satu beg..beg kaler pink lagiii tuu..ingat lg x kisah baby kimi & manja yg pernah aku citerkan dulu tu..ibunya Lyn tu la yg bagi..ohhh sungguh baik hatimu lyn..terima kasih byk²..semoga kau akan mendapat rezeki yg besar lagi di masa akan datang..

saya sangat sukaaa ok ngan itu beg pinkyy..baru merancang² nak beli beg mggu ni..Alhamdulillah pucuk dicita ulam mendatang..dah dpt satu.. mmg rezeki baby kecit ni rupenyer..pasni dah kena siap² packing brg letak dlm boot keta..brg baby dah setel..brg mamy plak lepas ni..smlm chk up dah 35 mggu..fuhh..next week 36 mggu..anytime bleh beranak doc katalah..tp aku doa² biarlah ujung bulan..sbb 27hb ni..adik²ku nak kawin..yer dua org kapel..srg laki srg ppuan save bajet sket..ari sabtu ni adik lelaki aku akan bernikah..kenduri sambut menantu serentak ngan kenduri adik pompuanku yg last tu..mudah²an sempat ler aku tgk diorg bersanding..dulu masa adikku zubye kawin..aku peknen gak..tp baru 5 bln..kali ni menunggu hari la plak..dap dip dup rasanye..lama dah akak x beranak niiiii...



p/s : masih ada hati utk membeli jumpsuit baby..dpt 3 lai dulu pon jadilah..ehekhekkk..

5 comments:

makdara terdiva said...

aku pon x sabar2 dah ni nak tunggu ko besalin..hahha..

aku paham perasaan ko..6 thn tu beb!..gud luck yer.. :)

anne said...

aku pun cam ngko....6 tahun x beranak...saspen gak aku ni....adess!!!

CiK NuYu said...

wahhh pink2 semuanya.. xsabar nak tgk baby kak ct!

Dee said...

6 tahun dh x beranak aqish..mesti dupdap dia lain macam kan..i doakan u selamat bersalin..moga dipermudahkan segala urusan..

AQisH said...

mak dara - klu ko x sabar..aku ape tah lg hehe..

anne - sama²lah kita saspen huhu..

cik nuyu - kak ct pon x sbr nak tgk baby sendiri :D

dee - tq dee ;)